Budapest

Tillbringade förra helgen i Budapest med ett fantastiskt trevligt sällskap från travet.
Ooo så roligt vi har haft.. Tidiga mornar + sena nätter = lite sömn.
Jag och min underbara rumskamrat har city sightat, shoppat, badat, partat, ätit, varit i saluhallen, åkt båt, varit på trav, besökt Lazar park, hmm har jag glömt nåt nu. Det har ivarjefall varit väldigt trevligt.





Visst är jag väll fin!!
Från hästshowen på Lazar.



På promenad från från Szécsény badhus till hotelet.. Vi han med mycket på den promenade.





Budapest by night. Under vår båt/middags tur längs Donau.
Så otroligt god mat och trevligt sällskap.. (och jag blev inte sjösjuk)



Spårvagnen



I Saluhallen.



Det lilla åsneflölet ville bara smaka lite men inte släppa taget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0