Jobb jobb jobb jobb

Nu tycker jag verkligen att det är jobb mest jämnt. Så märks det att julen har kommit igång. Lite tråkigt kan jag nog ändå tycka att julen kommer tidigare och tidigare varje år. Inte för att det kanske syns i butikerna riktigt än men det är verkligen inte långt bort nu. 
Annars så kommer Oktoberg att bli en riktig intensiv månand. Det är mässor mest hela tiden vilket är hur kul som helst. Så det lidet jag inte det minsa av att jag måste vara borta på veckorna. Det är Halmstad, Malmö, Stockholm, Göteborg och Gävle som gäller i år för mig. Det är som roligt att träffa andra i samma branch ungefär och ha trevligt.
Sen är det så klart travet som jag trivs så otroligt bra på. Ja så får jag lära mig en massa nya arbetsuppgifter nu i höst, Spännande!! Ja det är faktiskt lång dag idag från ena jobbet till nästa. Det är travet som jag är på väg till nu.
Sen så har vi ju firman också där jag jobbar med min sambo varannan lördag.. Så nog kan man säga att jag har jobb så jag ska kunna klara mig. Fast ibland så skulle det vara kul med nåt mer. Ja man ska ju ha fritid också så det är nog ganska bra så här just nu.

Föresten har ju glömt att visa mina skor som jag köpte i Göteborg i augusti. Jag bara älskar dessa...


Köpte dem på Euroskor i Nordstan.. Men ni hittar de även på Brandos.

Nä måste cyckla iväg nu om jag ska va på travet i tid.

Kommentarer
Postat av: Erika

det är underbart när man känner att man hittat rätt!



Allt är bra, jobbar och står i! Hur är det själv? Vore så himla skoj att träffas! Hör av dig om du kommer hit! =) Saknar dig min puma! Kramar!!

2009-09-18 @ 13:41:14
URL: http://erikagrehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0