Idag har vi...

Grillat vid älven med delar av sambons famlij och släkt.
Så det har blivit klämmackor, korv och pinnbörd för hela slanten. Blåsigt men annars var det en aldelens utmärkt eftermiddag. Man gör sånt alldelens försällan helt enkel. Det är ju inte så märkvärdig det gäller bara att ta sej iväg.


Sen tog vi en sväng förbi huset för att röja upp i dikerna inför vintern. Så nu känns det i axlarna att jag har gått och burit på en röjsåg i ett par timmars tid. Men nog blir det bra allt så nu ska nog det förhoppningsvis inte bli några problem när vårfloden kommer. Hoppas på noll vatten i källaren nästa år. Det är verkligen inge kul det där och med alltid jag och speciellt sambon har lagt ner på dessa diken och brunnar så vore det väll attsiken om det inte skulle vara okej nu. Men jag ropar inte hej förän vi vet säkert. 
Jag så har vi mätat övervåningen så nu är det bara att lämna det till arkitekten så ska han nog ha all information för att kunna rita åt oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0