Arkitekten

I morgon är det dags då ska vi rita upp vårt hus. Eller jag vi ska berätta så ritar de åt oss.
Så nu är det bara att hoppas att vi har alla mått och att de är rätt. Det ska bli så kul.

Så har jag ju kommit på den brillianta iden att åka till Island om nån vecka. Så jag berättade denna idé för min köra sambo. Inte lika briljant tyckte han att den va. *ler*...
Det vore bara såå kul att åka iväg till Island en sväng.. Men det får nog vänta om nu inte ett par miljoner bara trillade ner i mitt knä då.
Jag vill ju helst göra allt samtidigt och på en gång. Dock så är inte min ekonomi alltid med på noterna *ler*.

Nä nu är det då först arkitekten som är på gång. Sen tror jag allt att vi ska ta en sväng förbi min kära kompis och se när de bygger upp deras hus. Hur långt de har kommit och så. Spännande värre..
Hoppas att det blir klart fort för deras skull.


Kommentarer
Postat av: Desiree

Tack så mycket! :) vilken fin sida du har. Hur är det med dig? :)

2009-09-08 @ 16:18:57
URL: http://bdee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0