Ibland så ....

saknar man hästarna, landet och vännerna...




Kommentarer
Postat av: Erika

Åh jag saknar också Island! Förstår att du längtar tillbaka som varit där så mycket!



Tack! ja magen börjar växa nu! Kan inte ha nå kläder längre! Haha!! Ultraljudet var underbart! Helt otroligt!



Winnerbäck blev inställd pga svininfluensa! Den är flyttad till 14/12 så vi hoppas det blir av då!



allt bra med dig annars? Hur går det med huset?



Kramar!!

2009-11-13 @ 15:36:19
URL: http://erikagrehn.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! det var länge sen! :) Kul att du gillade tapeten, endel tittar på oss som vi vore helt galna för att vi plockat fram en 50 år gammal sliten tapet hehe Jag har inte hunnit lista än, och taket är inte klart, men bilder kommer snart :)

Va kul att ni får sätta igång i huset snart! Ska bli jättespännande att se! Annars är allt bra, lite fullt upp bara men som det ser ut nu så får jag bara vara kvar på jobbet till slutet av månaden pga lågkonjukturen .. så då får man väl lite mer tid över :P



Hoppas allt är bra med dej!



Kram

2009-11-16 @ 10:07:03
URL: http://blandannat.blogg.se/
Postat av: Marica

Tjoho!Beklagar att jag skrev såhär på bloggen, men hittade dig via Hannas blogg :) Jag tänkte höra om en sminkning till en fotning med Johan i helgen...Jag vill självfallet betala för mig, och undrar...Har du tid?Pris? Du var så duktig med Hanna, och jag vart riktig inspirerad att pröva nå coolt :-) Hör av dig så snart du har tid! [email protected] Take care/Marica.

2009-11-16 @ 18:50:30
URL: http://mika.bloggnorge.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0