Vardagen

Tillbaka till vardagen igen. På både gott och ont. Hade inte tyckt att det hade varit jobbigt att liga på stranden heller. Eller suttit på någon uteservering med en Carpifuta i haden heller..  Nä nog saknar man Brasilien lite när det tok snöar utanför fönstret här hemma. Fast det har ju allt sin charm det med. Länge sen det va så här mycket snö också så det är riktigt kul. Fast jag är lite frusen än vill ju ha snön men lite plus grader är aldrig fel heller.  Nä jag ska njuta av vintern som den är nu går ju rättså fort till den är borta den med.
Fick en heldel goa vänner under Brasilien resan inte helt fel det heller.
Hörde dock på nyheterna att det har varit ett rånmord i Pipa där vi va.. Inge kul alls det inte. Så på ett vis är man glad att man hade åkt hem men jag tycker så synd om familjen. Det är så tråkigt att sådant ska behöva hända. Gissar att dessa människor får en helt annan bild av Pipa än vad vi fick. Jag tycker det är en underbar lite by med väldigt trevliga människor. Men det ska ju som alltid finnas rötägg över hela världen som bara förstör.
Som tur är så har dom en fantastisk Ving guide på plats som säker gör allt hon kan för att göra det så bra det går och lite till. En stor kram till henne.  Så går min tankar till Familjen som blivit drabbad det är alltid tragiskt när sådant händer vart som helst i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0