Trött trött *gäsp*

Ja i dag är jag trött. Har varit och kört två kusiner till flyplatsen på morgonen. Dom ska till Thailand så Ja jag är lätt avundsjuk. Vill också till värmen. Fast som tur är har vi ju fint väder här hemma med dock inte lika varmt.
Solen skiner där ut så det lär nog bli en fin dag idag. Ska inte göra mycket alls jag idag till vid tre gissar jag så är det dags att åka. Det är nämligen 10 års klassträff ikväll. Så det ska allt bli spännande. Har ju inte så mycket kontakt med de människor jag har gått med eller näst intill noll faktiskt. Å min älskade M nä hon ska inte fara. Men jag fårstår. Nä det blir nog trevligt i kväll tror jag. Då är det ju vara problemed om jag ska locka håret eller inte. Hur lat jag ska vara. Visst är det fantastiska I-lands problem man har. Nä nu är klockan 08:00  undra om jag ska lägga mej och vila en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0