Top model

Har tittat på sesong 12 av Americas Next Top Model nyss. Eller de två först avsnitten som kommit ut på youtube..
Snygga tjejer denna sesong måste jag säga och lite udd med. Så det kan nog bli en hel del intressant bilder från denna sesong. Fördelen med att titta på den på youtube är att jag kan solla bort allt prat om hittan och dittan. Är mest bara intresserad utav fotningarna och sen de slutliga bilderna egentligen. Men lite kul är det allt *ler*



Nä nu ska jag fortsätta att göra mig klar.. Ska inte äta middag hemma ikväll. Förstå så skönt slipper laga mat *jippi*.
Som ni förstår är matlagning inte det jag gillar alldra mest. Efterätter och förätter däremot helt ok för mig att göra *ler*.  Så är jag nog lite av en gorme ätare. Det duger inte med vad som helst och så vill jag har kött i nån form till det mesta.

Nä nu måste jag skunda mig så hej på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0