Sugen på choklad....

Ja jag är verkligen sugen på det.. Marabou med luftbubblor skulle inte sitta fel.
Dom smälter så kul i munnen. Mums säger jag bara..
Eller glass skulle inte sitta helt fel det heller..

Ska bjuda mamma T och son på middag ikväll.. Det ska bli så himla trevlig.. Va ett tag sen man sågs nu.
Anntar att lilla F har växt en massa, han verkar då ha fullt upp med att prata.
Så ska vi kanske åka och kolla på en sittvagn direkt när jag slutar.
Det lär nog bli en väldigt trevlig kväll. T skulle kanske ta med sen nån film med så det lär bli mys mys.
Ska kanske ta mej en sväng förbi affärn också och köpa nåt film gott.

Måste ta tag i mitt jobbsökande nån dag nu.. Varit tillbaka en vecka nu och känner redan att jag behöver byta arbetsplats.
Inte för att ja inte trivs med mina arbetsuppgifter och arbetskamraterna och så. Men arbetsklimatet är inte det bästa på detta företag och det verkar inte bli bättre heller. Det är bara det ena efter det andra. Jag har då slutat att förvåna mej ivarjfall. Hur vissa människor kan betesej och tänka övergår verkligen mitt förstånd.
Jag inbillar mej att det finns nåt gott i alla och att människans grund tanke är att hjälpa andra och vilja andra människor väl. Men jag verkar ha fel på den fronten. Vissa är nog bara psykopater helt enkelt det saknas empati.

Detta gör att jag kan bli väldigt besviken ibland. Jag tycker att man inte kan behandla människor på vissa sätt. Vilket verkar fullt naturligt för andra. Fast jag kanske är lite blåögd på mitt sätt, jag vill gärna tro det bästa om alla innan jag  blivit bevisad motsatsen. 

Kommentarer
Postat av: Erika

Men älskade vän!!! Har du blogg??? Va kuul! Nu kan jag följa dig jämt! Du avis?? Som nyss kommit hem från Brasilien?!! =) Hur hade ni det?? Ingen planerad resa till sthlm snart? Längtar efter dig! Håller med dig om vad du skriver om folk, vissa är bara störda och känslokalla!! Hoppas de blir bättre snart eller att du hittar nåt annat! Snygg bild där du stylat! Kan du inte komma och göra mig fin också?? =) Pussar!!

2009-03-09 @ 17:54:15
URL: http://erikagrehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0