Solarium??

Ja jag funderar allvarligt på det...
Varit hemma nu sen i fredag och det känns som färgen bara rinner iväg. Nog för att det tycker jag ju alltid.
Fast det vore kul om det kunde sitta i nån vecka till ivarjefall...

Har ju missat att anmäla mej till 10år klasfesten.... Tiden har ju gått ut för det men det går säkert att fixa om jag vill..
Då är det ju bara fråga vill jag gå???  Svårt det där har ju inte så mycket kontakt med de jag gick i nia med och M som jag är en massa med nä hon ska inte gå... så Jaaa hur gör man.. Nä det tåls att fundera på känner mej ju lite sugen trots allt.

Ska lyxa på och göra Kropkakor ikväll... Visst är jag duktigt kokade potäterna i går så det ska nog gå smidigt.
Det kommer att bli en Vääldigt glad sambo till bords ikväll.. Tror nog att det är bland favvo rätterna hos han.

Suttit själv på jobbet mest hela dagen... Det blir lite lång tråkigt måste jag säga.. Tur att jag har mammsen som jag kan prata med ibland. Förgyller dagen måste jag säga.
Så i morn blir det lunch med E längtar.. Det är alltid så trevligt.
Sen så vet jag inte om det blir dejt med T och son på fredag kväll. Länge sen sisst nu han lär ha växt en massa..

Men vi får se vad helgen har att erbjuda....

Föresten sett att Ida har en blogg.. Kul. Super goo tjej. Vi måste dock ta den där party kvällen snart *ler*

Kommentarer
Postat av: ida

Hittade den på Stadium. Är ju tvungen att ha en bikini nu när det är Turkland som gäller :P Vi åker med Magnus och Josse.

Hur har ni haft det utomlands då! Du måste berätta!! Kram!

2009-03-04 @ 14:34:39
URL: http://improveme.se/idalindh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0