SMEG

Ett sånt kylskåp vill jag ha.. Vet dock inte i vilken färg. Sen så är de ganska dyra så jag får väll se om det blir ett sådant.
Men drömma får man alltid...



Såg att de fanns i vitt också



Ja skulle tycka att de vore såå cool med ett rosa. Fast jag vet att det aldrig kommer att gå igenom.
Så då har jag tittat in mej på det grå. Gillar det också. Det vita var inte så tokigt det heller.
Skulle bara vilja se det live. Skulle vilja att det va lite pärlemorskimrande. Det vore snyggt.

Du hittar dessa på Bagaren och Kocken dom har mycket annat snyggt där med.
Fast jag behöver ju inte kylskåpet idag så har man lite tur kanske jag har varit ner till Götebog så att jag kan gå och kika på dem innan det är dax med kylskåp. Vore bara att kunna visa sambon dom live så kanske han också faller får dom. Hoppas Hoppas *ler*
Nån som har ett Smeg hemma som vet om de är bra eller inte.  Hör gärna av er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0