Shopping...

Sitter och tittar på Costal Scents hemsida sååå mycket fint... Ska kanske göra en liten sambeställning med Jessica. Vi har pratat och pratat om detta sen långt före jul. Men nu ska jag ta mej i kragen och kolla upp vad jag skulle vilja ha så vi kan beställa.. Det vore såå kul. Lite svårt att välja dock men det ska nog gå bra efter ett par timmars tittande *ler*.

Annars så har man ju börjat komma in i vardan igen. Fick reda på idag att kompisar till oss dom ska ha barn i höst. Är så glada för deras skull. Så ett stort Grattis till det. Känns som det bara föds mer och mer barn eller om det är att man blir äldre själv..... ?.... Fast Nä det tror jag inte. Kan ju aldrig tänka mej att jag blir nå äldre *flin*

Träffade mina älskade föräldrar i går med. De följde med mej på affärn så jag fick handla. Så snälla så.. Litte jobbigt att storhandla och sen promenera med det hem. Min kära sambo har ju fullt upp på jobbet nu när han är ensam i två veckor. Så det blir väldigt långa dagar för han. Med det betyder det att bilen kommer hem sent den med.

Nä sa sätta mej och fortsätta spana nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0