Mat

Det gick inge bra för mej alls med mina kropkakor... Ursch så arg jag blev.
Undrar om jag ska göra ett nytt försök i kväll eller om vi väntar till helgen så kan jag och mamma göra det tillsammans...
Palt är ju så lätt att göra egentligen är väll kroppisarna inte svårare de heller men då va det de där med kok tiden och tjockleken som jag tror spökade. Så jag det blev nyponsoppa och en sur Moa igår.. *suck*

Men nya tag idag.. Snart så är det lunch med E... Mys mys *ler*
Sen ja va tiden ut på jobbet så funderar jag på middan ikväll.. Broccoli är jag nästan sugen på.. hmmm

Ni måste titta in på denna lilla blogg UnderbaraClara. Ja jag verkar inte kunna länka till den nu.
Men om ni går in på http://www.västerbottensfolkblad.se så på vänster sida lite ner står det. Modebloggen Underbaraclara. Väl värt en titt tycker jag..

Nä ska ringa min sambo och kolla om vi ska åka hem till mamma och pappa ihelgen.
Vi har fått en massa förslag från kompisar om att gå ut och äta och diversefester. Men Nä, Tyvärr är vi inte så intreserade just nu. Känns som att vi nu har gjort det i tre veckors tid i Brasilien så lite lugn och ro i helgen är inte fel. Sen så jobbar ju A så mycket när han föräldrar är borta. Så vi får ta det nån annan gång bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0