latar dagar....

Ja tanken va ju att vi skulle göra en fotning idag. Tyvärr blev det inge så modellen blev sjuk.
Synd synd för jag va ju peppad på det men det får bli en annan dag bara.

Så vad göra jag i dag då???  ingen ting bara sitter och latar mej. Funderar om jag ska fortätta med mitt fotoalbum ivarjefall. Det tar en sån fasla tid det där men det blir nog bra då det är klart.

Klassåterträffen igår var riktigt trevlig. Hade super skoj.
Min dre kul va att golvet var fullt i glas och att en lite glasbit lyckades hamna på min fot och gjorde ett så.
Så jag står där på dansgolvet och tycket att det svider på foten så jag tittar ner och ser en massa blod på golvet. Ser sen att det kommer från mej. Det är som attsiken det där med små sår på fötterna det blöder som tusan. Så min sko och fot var full av blod. Men det var bara ett pyttis sår och glasbiten for ut och jag fick plåster. Tack tack till Parkén som va så snäll och fixade vatten papper och plåster.

Nä nu ska jag forsätta att inte göra nåt *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0