En bra dag!!

Ja idag är en sån...
Ska ha lunch med lilla A idag medans hans mamma är hos optikern. Guu så trevlig vi ska ha..
Nää vi tar nog en sväng på stan han och jag så äter vi nu lunch efter hon är klar..
Det ska bliii så trevligt. Det blir så mycket roligare dagar när jag får äta lunch med nån av mina kära kompisar.
Som att dagen bli kortare och det kan behövas.
Så i kväll ska jag till T och ett party. Får väll se vad det är. Ät ju inte så impad över grejorna men men jag har lovat T att komma. Hon va inte så peppad själv på att ha detta party men men nu blev det bara så.  Fast trevlig ska vi allt ha.
Fika och prata en massa tok. Kan det bli bättre..

Korpkakorna vi gjorde i helgen blev betydligt mycket bättre än den soppa som jag gjorde... Tänkte bara säga det...

Måste bara beskriva min käraste kompis E.. Vi va på stan en sväng.. Gina hade fått in sina långa brottar linnen i en massa färger. Så snygga och bekväma går bra till allt. I alla fall hade jag tre som jag tyckte va fina och vlde mellan men tänkte bara köpa två. Så självkart frågar jag min kära kompis om råd vilka ska jag ta..  Jaa jag vet inte riktigt,, Nä men ta alla tre vet jag. Så ja jag köpte alla tre. Det är så man spara pengar *flin*  Hon är bara så rolig.  Inte första gången det händer heller..  Fast jag ska inte skylla köpet på henne. Jag hade nog köpt dem i varje fall.. Dom är så praktiska.

Dessa färger valde jag.. Den gröna är nog absolut snyggast..

Kommentarer
Postat av: Erika

Snygga linnen! De är praktiska! Haha, ja de är de som är så farligt med gina, man köper så mycket för de är så billigt! =)

2009-03-11 @ 13:35:08
URL: http://erikagrehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0