TV-spels kväll!!

Japp så har kvällen sett ut här..
Grabbarna spelade nå krigs spel och körde bil. Inget riktigt som intresserar mej. Speciellt inte de där krigs spelen fattar som inte pängen. Bil spel går bra men jag föredrar nog Nitendos Mario Cart eller nåt liknande.
Men har man ett XBOX360 så går ju inte det..
Fast jag hoppade in och visade mina skills i IndianaJones LEGO .. 




Känns som de där spelen som är från 3+ eller 7+ är mer för mej.. hihihi  Ja sen är det de där spelen när man ska stå och slåss mot varandra med alla möjliga kombiniationer... Jag kallar det slåihjäl varan spel... Låter hämsk jag vet.. Men lite kul är det. Det är så overkligt att det blir kul. Tummarna däremot gillar det inte. Brukar sluta med blåsor på bägge tummarna och inte små sådana heller. Det är så det går när man bara trycker och trycker på knapparna utan att fatta vad man gör :)

Men Godnatt på er alla....

Imorogn är det middag och party (fast jag får se om det slutar med att jag är chauför, om vi ska ta oss hem. Eller om det löser sej på annat sätt. Ska ju skinka för en plåtning för Nöjesmagsinet City på söndag. Då vill man vara pigg och allert ska ju upp tidig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0