Tentan

Ja så har man skrivit tentan nu idag.. Hur gick det då?? Ja jag vet faktiskti inte. Tror faktiskt att det gick ungeför som förra gången *suck*. Men jag satt och pratade med läraren en bra tag om detta. Säger bara det vilken fantastisk människa hon är. Så jag tror att detta kommer att lösa sej i sinnom tid. Jag har ju ett försök till och hon var villig att hjälpa mej att förstå denna gramatik. För Kasus och jag nä vi är verkligen inte kompisar.
Men först är det bara att vänta på resultatet.  Om det nu skulle ha gått dårlig så löser vi det sen. Efter att vi kommit hem från Brasilien.

Så nu laddar jag bara inför resan.. Tvätt tid ikväll.. och en massa tvätt är det som ska tvättas. Ska nog kanske gå igen om garderoben med och kolla om det skulle saknas nåt.. Ioförsig så tror jag inte det men det kan ju vara nåt som ska strykas.  Har sagt till mig själv att det blir ingen shopping innan vi åker, för tänk om man hittar massa fint där.

Har fått beställning på barnkläder också om det finns till min fantastiska kompis barn. Hoppas jag hittar nåt riktigt tufft. Sen är det ju det där med smink också.. Man kan ju alltid hoppas på att det finns nåt spännande.
Är så sugen på denna paljett från Coastal Sents 88 Piece Makeup Pallet. Visst är det mycket snygga färger. Har läst att pigmenten är bra också. Så dyr är den heller inte. Tåls att funderas på det där, får se när man kommer hem hur det blir.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vilken söt blogg du har cutie! :*

2009-01-29 @ 17:23:35
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh vilken söt blogg du har cutie! :*

2009-01-29 @ 17:23:35
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0