Tapeter

Så mycket snyggt det finns. Tittade in på Your Wallpaper hittade lite fina tapeter där.
Kommer som in lite i inrednings tag mellan varven. Det är faktiskt kul att titta om krin på lite olika sidor man får en hel del inspiration faktiskt. Fast det finns ju så mycket snyggt och man kan ju inte ha allt.. Tänk hur det hade sett ut då..
Tror faktiskt att det finns en gräns på vad man kan stoppa in i ett hem.. Jag är då sån att jag vill ha en helhet, men det betyder inte att det ska se lika dant ut över allt. Det enda som jag har bestämt att jag vill ha i vårt hus när det ska renoveras är riktigt trägolv i köket. Det viker jag inte en tum på faktiskt. Det ska inte vara nåt klick trägolv utan plank ska det va. Min sambo är inte lika inspirerad över det *ler*. Jag förstår han.. Inte så jätte lätt det där att lägga ett sådant golv, det lär nog ta sin lilla tid.

 av: Pär Engsheden

  av Lisa Bengtsson

  av Beatrice Fägnell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0