Stress...

Det är väll både possitivt och negativt. En liten mängd är alltid bra... Man ger som det där lilla extra.
Dock så är det så att jag är värdelös på att stressa. Blir det för mycket händer det ingen ting. Står lixom still på stället och hoppar nästan.. 
Ja det va så min morgon började med.. Skulle åka med sambon idag på morgonen men iket då.. Nä jag blev som aldrig klar. Visste inte vad jag skulle ha på mej ta med mej osv... Så det slutade med att jag är kvar hemma och tar bussen efter tre..
Fast det är ju lördag och jag är ledig så det är ju inte hela världen..  Så har jag fått suttit och pluggat ett tag me...
Ska på stan nu innan bussen går.. Ska köpa en lite present till partyt ikväll... Har dock inte kommit på vad än men det löser sej nog.
Så jag är fixad och klar nu inför kvällen.. Så en snabbis på stan sen så bussen. Ska nog ta och köpa mej en macka me, känner mej lite hungrig..

Föreseten sambon ville vi skulle äta marängsviss i går.. Kom på det vid halv tolv. Så han slängde ihop det på varsin tallrik åt oss alla... Tyckte dock att det fattades nått när jag åt den igår. Tittade in i kylsåpet idag och där såg jag grädden oöppnand. Förstod ju att det va nåt fel *ler* Men gott va det ändå tog bara lite xtra glass *flin*

Nä nu ska jag kila..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0