Klippning!!

Ja jag är ju som sagt frisör... eller nej kanske inte :)
Men jag klipper sambons bror har gjort det ett bra tag nu. Han verkar tycka att det blir alldelens utmärkt och fortare och fortare går det med. Jag blir faktiskt duktigare och duktigare på det där.. kul kul
Sen så har han ett väldigt tacksamt hår att frissera. Om det nu skulle misslyckas så växer det som ogräs så då känner man sej ganska lugn. Roligt med det är att det inte är nån klippning med trimmer rakt igenom utan jag kör med sax. Jo sen har han ju en massa idér på hur vi ska göra så det blir lite med trimmern ibland.

Har ibland funderat på det där att lära sej till frisör. Men där är ioförsig mycket jag funderar på att lära mej till.
Jag tror nog alldrig jag blir nog stor att veta vad jag vill bli. Fast om man testar en massa kanske man hamna rätt nån dag.

Appropå klipningar måste ta och köpa mej en ny plattång så skulle jag faktiskt vilja ha en locktång me.
Tittade in på http://www.bangerhead.se  hittade dessa två där. Ingen aning om locktången är bra. Platången däremot har jag provat och den verkar då funka alldelens utmärkt.

  GA.MA Ceramic CP1 499:- CeraCurly locktång 299:-


Brasilien först sen får jag köpa dessa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0