Grått idag!!

Guu så tråkigt det är när det är så här grått ute. Gillar inte detta väder.
Nä jag vill att det ska vara vinter när det är vinter inte nåt halft mellanting.
Jag hade inte klagat om det va vitt från december till april. Men då menar jag att det ska vara vitt och en massa snö med riktiga vintervägar. Det blir så mycket ljusare ute om det är snö. När det ändå är så pass mörkt, Ja ivarjefall dec och jan så är det en otroligt stor skillnad om marken är vit. Jag gillar verkligen detta land för att vi har fyra årstider men då vill jag också att det ska vara fyra årstider ordentligt. Men det verkar ju som idagsläget att ska man ha snö så är det bara att flytta till inlandet. Med detta väder längtar jag inte nå mindre tills vi åker. Det ska bli så skönt sol och bad i 3veckor. Kan det bli bättre! 
Fast först är det fokus på min tenta i isländska... Nu gäller det att få in allt i huvudet. Gramatik är inte riktigt min grej alltså, men men jag försöker och gör så gott jag kan. Som min mamma säger jag ska göra det för min skull och inte någon annans.. Så sant, så sant. Jag gör så gott jag kan så får det vara bra så. Önskar bara ibland att man hade nån som kunde förklara det för mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0