Bröllop bröllop bröllop...

Har varit och sminkat och stylat brudparet nu inför fotningen...
Men vilket tjusigt par.. De gifte sej på Nyårsafton 2008 fick se lite bilder från dagen.. Så tjusigt Så tjusigt.
Nu kommer det att stå ett reportage om dem i tidningen angående deras bröllop och så.
Sen kommer förhoppningsvis våran bild komma på framsidan av Nöjesmagasinet City.
Det är nikdesigen som fotar och Sanna som retuscherar. Är bara så nyfiken på slut resultatet.

Klänningen som bruden hade men guu så snygg hon var iden. Det var tydligen en kompis till henne som hade sytt den.
Så snyggt så snyggt. Jag blir inte lite sugen på att få stå i en sån klänning själv.. Skulle bara vara så kul att prova en massa olika och få se. Fast nån dag så *ler*
Än så länge skulle jag villja ta lite mer brud bilder i olika teman till min portfolio fast det kommer nog. Efter Brasilien är jag på G. Har flera idéer som ska bli av då..

Älskar man bara inte dessa klänning. Vet inte om jag gillar Charlottes klänning bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0