8 dagar kvar....

Längre är det inte förän vi sitter på planet mot Brasilien....
Vi ska hem till mamma och pappa i helgen så då går lite tid då med..
Sen har jag ju tenta på torsdag denna vecka.
Så det verkar som att dagarna kommer att springa iväg... hihihihihi  Längtar sååå...

Fullt upp faktiskt innan vi åker..
Idag Tisdag.. Jobb,Plugg sen möte ikväll
Onsdag... Jobb, Massor med plugg och kanske träning om jag känner att jag hinner
Torsdag. Tenta, Jobb och tvätt tid....
Fredag Jobb, sen hem till mamma och pappa hela helgen, fira mormor på söndag :)
Måndag Jobb och tvätt tid
Tisdag Från ena jobbet till det andra gäller denna dag... Trav kväll nämligen. Alltid kul att jobba där..
Ja Onsdag då... Ledig måste packa och så åker vi....

Måste nog börja med packningen tidigare... Fast det blir efter tentan.. Men fullt upplär jag nog ha.

Det ska bara bli så skönt...

Såg att de va 32grader varmt idag där!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0