Inte länge kvar nu!!!

Jobbade ju som sagt hela gårdagen. Först på mitt vanliga jobb sen var det kvälls trav på Travet därför jobbade jag.
Så när jag vaknade i morse var jag helt opackad. Sen blev det igår med, Väldigt sent. Men turligt nog ringde en kär kompis i morse så att jag vaknade. Så jag har hunnit göra en massa på morgonen och dagen. Bytt gardiner packat städat undan lite.. Ja allt det där så att man känner sej välkommen när man kommer hem. Nä nu ska jag göra ett sista ryck på packningen så att det blir hekt klart.

Skickar en sista uppdatering på hur vädret ser ut de närmsta dagarna. In så illa faktiskt. Vi kommer nog att ha det alldelens fantastiskt bra. Nä nu har jag en som vill ha lite hjälp här...  Guuuu så skönt det ska bli tre veckor Brasilien.

Prognos för Pipa
2009-02-04
Mestadels molnigt. Spridda åskbyar. Varmt.
 30°C
7,1 m/s
2009-02-05
Molnig morgon. Spridda åskbyar. Varmt.
 28°C
4,7 m/s
2009-02-06
Mestadels sol. Varmt.
 28°C
6,9 m/s
2009-02-07
Molnig morgon. Lätta skurar under morgonen. Varmt.
 28°C
6,3 m/s
2009-02-08
Mestadels sol. Skurar under morgonen. Varmt.
 28°C
7,1 m/s

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja nog blev det fest alltid! patade från nio till fyra på morgonen! hade sjukt kul! blev dock lite bakis men inte så mycket som jag trodde ;)



Hoppas ni får en underbar resa är bara lite avundsjuk;) kramar

2009-02-05 @ 12:36:51
URL: http://crazyxandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0