Hemma från underbara Brasilien och Pipa

Ja så va man hemma igen..
Guu så jag fryser. Det är lite skillnad att gå från 28 grader plus i skuggan till 15 minus måste jag säga.
Men det går ju det med.. Trött efter resan hem är jag dock.. Jobbigare att flyga åt detta hållet än när vi flög till Malaysia.

Rekomederar verkligen Brasilien måste jag såga inte super billigt dock men väl värt ett besök. Lite dåligt med engelska kunskaperna var det dock. Dom pratade portugisiska och vi engalska så det blev en massa kropps språk. Men det gick det med :)



Ser det inte härligt ut... Stränder på stränder på stränder lite koll på tidvattnet så kunde man gå sej less :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0