Hemma på vår gård har det renoverats

alltså då hos mina föräldrar.



Den gamlabron revs och där gjöts en platta som sedan fick vägar och tak.



Det komme en ny dörr och två fönster brevid. Det blev isolerat och satt innertak och innerväggar.



En ny öppning kom till så det gamla fönstret revs. Så fick den gamla ingången sen en nygammal dörr.
Pappa i full färd med att göra dörren rak.



Så öppnades det upp till vardagsrummet för att kunna komma dit in. Samtidigt somm den gammla ingången till köket byggdes igen.
Föresten ser ni vedspisen?? En sån skulle jag också vilja ha. *ler*



Så byggdes den gamla ingången till rummet igen också.

Väggarna i köket har mamma målat med en lerfärg. Det blir riktigt snyggt.

Det börjar nästa bli klart nu hos mina föräldrar. Det är lite småfix kvar sen är det bara toan kvar som ska renoveras. Det kommer att bli riktigt fint när det är helt klart måste jag säga. Men man ser redan nu hur snyggt det blir.


Kommentarer
Postat av: Saadet

Najs blogg du har! Jag tycker att vi ska följa varandra på bloglovin :) Vad tycker du? Kraaaamizar :)



Förresten kolla min blogg för att veta hur du kan skicka gratis sms :)

2009-12-29 @ 19:06:38
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Lena Jonsson

Du är gullig du,och tänk så mycket hjälp vihar fått av dig och Andreas.

Kramizar

2009-12-30 @ 16:56:11
Postat av: ida

Heeej! :) Jag flyttar till Teg.

Gud va fint det blir hos dina föräldrar. Hur går det själv med renovering och husflytt?

sköt om dig. Hälsa karlsloken din också! :P

2010-01-18 @ 11:14:38
URL: http://improveme.se/idalindh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0