12 spröjs

Visst är det väll snyggt med sånna hör fönster.
Dock inte lika roligt när de ska fixas till. Det ska skapas, pillras bort kitt, oljas, kittas om, målas och åter målas.
Som ni kan se så behöver de lite till fixning. Är snart klar med det första fönstret har väll bara två omgångar kvar med vit färgen sen är det klart. Ja så har jag bara fem kvar sen. Visst är det väll kul.
Men jag klagar inte min kära sambo har fått hålla på med avlopps brunn och det är inte lika spännande och väldoftande. Det är som attsiken när det är gjort om och man tror att det ska funka så funkar det inte utan kronglar ändå.
Hoppas bara att det blir nån lösning på detta innan vintern.



Nu i helgen blir det surstömming i byggdegården hemma hos mor och far. Sen blir det renovering för hela slanten där i helgen. Det kommer att bli så bra när det blir klart.

Kommentarer
Postat av: It's a house

Jag vet precis vad du pratar om! Jag renoverade 7 gamla fönster till garaget förrförra året och det tog sin lilla tid =) Men i jämförelse med avlopp så är det rätt lindrigt ändå!

2009-08-23 @ 20:50:17
URL: http://www.itsahouse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0