Valborgsmässoafton

Solen skiner och det är riktigt vår varmt ute.
Lite grillning och en majbrasa på det här vad kan gå fel.


bild: http://www.google.com/

Planen för i helgen är det fantastiska städa garaget så vårt trägolv kommer in. Detta kommer med största sannolikhet ta en fasla tid. Sen på lördag blir den en modell för en dag sminkning. Så vi lär nog har fullt upp i helgen.
Det bästa med detta är nog att det blir lite sittning i lägenheten. Jag säger bara det lägenheter i all ära men när det blir vår och sommar är det inte så spännande alls längre. Jag vill bo så jag kan gå ut och vara ute och göra nåt.  Klippa gräset eller nåt. Gillar inte det där med att vara instängd i en liten lägenhet. Men jag får väll min del av hus livet jag med. Behöver nog inte vara oroligt över det inte.
Sämsta är väll att mina vänner i stan försvinner en efter en. Ja man är väll inte bättre själv vi lär väll flytta nån dag vi med. Eller man kanske ska se det som nåt positivt. Tänk så många jag kan åka och hälsa på med tomt. Så vi kan ligga i varsin badenbaden och smutta på en lemonad i sommar solen. Fast nu är det kanske inte det vi gör om vi träffas men det kan ju bli nu.


Nä nu vill jag bara ut i det härliga vädret och ta en glass i solskenet. En mjukglass ska det va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0