Missförstånd

Ååå så typiskt att det ska vara så otydligt allting. Ja så att jag kanske ska fråga en gång extra.. Men så blev et nu denna gång. Hoppas bara att det är fler som lär sig av detta. Jag ville verkligen åka till Stockholm på Workshopen men men nu blev det som det blev. Informationen kom till mej på tok för sent och otydligt i början. Så jag ja jag antog att det inte skulle bli nåt och sa att jag kunde jobba. Så när jag får reda på att jag skulle åka va det försent. *suck* Ja man ska tydligen fråga/ tjata för att få reda på nåt... Ja ja nu är det så och vi alla får lära oss av det.
Men kul hade det allt varit.
Hoppas nu bara att Jessica får det super skoj och grymma bilder som alltid. *ler*
Önskar alla deltagare en riktigt trevlig och kreativ helg.
Så hoppas jag att det blir fler gånger och att jag kanske får vara med då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0