Ja det va kalas igår

Jag gjorde en Schwarzwaldtårta och en kladdkaka till fikat. Uppskattat verkade det som. Första gången jag gjort en sådan tårta och jag tycker nog att jag lyckades.


 
Det va föresten min kära sambo som fyllde år.

Det va riktift trevligt igår med familj och kompisar på besök. Så kunde man få ha det jämnt.
Vi hade så nystädat och rent också. Tror nästan att jag måste plocka fram damsugaren i kväll med och ta bort gruset i hallen. När det är fint vill man gärna hålla det så. Men vi får se hur länge det håller denna gång. Brukar lätt kunna hamna en och annan grej på borden och så. Fast det är ju livet som det är och jag är glad ändå *smile*

Idag däremot skulle jag behövt nåt att slå på en boxnings kudde kanske.....
Jag säger då bara vissa människor ååååååå.....





Jaja skaka av det och lev för dej jag vill. Solen skiner ju och det är en fin vårdag idag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0