Fredag

Japp så nu var helgen här. Löningshelg dessutom inte illa.

Solen skiner och det är så fint så fint. Härliga vår!

Själv lämnar jag idag det ena jobbet för att ta cykeln till det andra.

Det är trav och vilket väder. Det blir nog toppen bra.

Trots jobb i helgen så ska jag ha det bara utmärkt. Trivs så bra på travet med så det går utav bara farten.

Grillning på Söndag är det ivarjefall och Svärföräldrarna blir nog trevlig som alltid.

Annars ja vi får se om det blir ett stor köp i helgen för oss. Inget bestämt ännu. Men kanske kanske om det faller oss i smaken. Måste bara ta en titt på det först och kolla priset. Hoppas hoppas det är som jag drömmer om *ler*

På måndag vet vi hur det har gått med detta.

Nu ska jag njuta av helgen gör det ni med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0