bad bad bad

Detta är inte lätt vill jag säga...
Vi har kollat runt lite lite grann och jo visst hittar vi en massa snyggt. Men priset då? Vad är vettigt att betala? Det är svårt det där att veta hur man ska göra. Ja så var vi in på Importbolagets hemsida och tittat runt lite. Här är det billigt vill jag lova. Sen är det bara frågan om hur kvaliteten är.  Ja så måste jag kolla upp hur många liter de rymmer.


A308L

 W0813     A304L

 A909

För nog är dessa fina.  Fast då är ju det där jag visade fårn Svenska badkar tidigare riktigt fint och skålat å allt. Men då var det ju priset *suck*. Det börjar på 44 490kr med 12 stycken massage strålar. Sen tillkommer blandare 3000-6000. Det som håller värmen 3kw 6900kr. Om man vill ha lyse, ryggmasage(3500kr för en och 11000kr för två platser), nack kudde med mera. Så ja det drar iväg. Sen så rummer det badkaret 510liter vilket är en heldel. Men ack så fint det är.


Har hittat en liknande modell PAF1815, hittade detta på  PM-hem. Priset 16 900kr inte illa det inte. Rymmer 350liter.



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0